دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.28.93
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد تفاوت هایی دارد در این مقاله به تفاوت های دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد می پردازیم.

دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با یک پوشش مناسب راه ادامه تحصیل در مقاطع آموزش عالی را برای همه علاقمندان فراهم نموده و توانسته نزدیک به نیمی از ظرفیت آموزش عالی در کشور را به خود اختصاص دهد که دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد نیز از همین دسته پوشش هاست. اما عدم آگاهی کافی نسبت به نظام آموزشی دانشگاه آزاد اغلب باعث نگرانی داوطلبان ورود به این دانشگاه شده است بنابراین  مشاوران ایران  تحصیل  در این مقاله سعی کرده اند داوطلبان عزیز  را بیشتر با  نظام آموزشی این دانشگاه آشنا کنند.

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد جهت رفاه حال و هموار سازی راه دانشجویان دانشگاه آزاد طراحی شده اند تا اگر دانشجویی دارای شرایط خاص باشد بتواند در دانشگاه آزاد در دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد با توجه به شرایط خودش تحصیل کند.

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

برای آگاهی از دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد – شرایط ضوابط ثبت نام و دیگر سوالات در این موضوع با مشاوران برتر مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید. تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره :۰۲۱۷۰۷۰۲۰۱۳

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

تفاوت دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

دوره های دانشگاه آزاد به دو صورت برگزار می شود، پاره وقت و تمام وقت.

دروه تمام وقت:  دانشجویانی که چه در نوبت صبح و یا عصر در دانشگاه حاضر باشند و تمامی وقت خود را صرف تحصیل در دانشگاه آزاد کنند جزو نظام آموزشی تمام وقت محسوب می شوند.

دوره پاره وقت: دانشگاه آزاد اسلامی در جهت پاسخگویی به نیاز دانشجویانی که به هر دلیل نمی توانند در دوره تمام وقت دانشگاه آزاد تحصیل کنند، نظام آموزشی پاره وقت در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته به اجرا گذارده می شود. البته برای رشته های غیر پزشکی، چرا که  دوره های گروه پزشکی  به صورت تمام وقت می باشد. دوره پاره وقت از نظر برنامه درسی ، عنوان ، محتوا و حجم دروس هیچگونه تفاوتی  با دوره تمام وقت ندارد. در این دوره دانشجو می تواند حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۰ واحد انتخاب کند اما اگر معدل ترم قبل دانشجو حداقل ۱۷ باشد می تواند برای نیمسال بعد ۲۴ واحد انتخاب کند. حداکثر مدت مجاز تحصیل برای دوره کاردانی ۴ سال و برای دوره کارشناسی ۸ سال است و برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند ۷ می باشد. دوره پاره وقت از نظر مقررات آموزشی مانند حذف و اضافه ، حضور و غیاب ، مرخصی تحصیلی ، ارزشیابی دروس نامه قید نشده است، مانند نظام آموزشی تمام وقت است. میزان شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان تمام وقت و پاره وقت کاملا یکسان است.همچنین این دو نظام آموزشی در ساعت تشکیل کلاس ها و یا انتخاب اساتید هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.اما تنها تفاوت این دو نظام آموزشی فقط در به اتمام رساندن طول دوره تحصیلی ای است که همانطور که اشاره کردیم دانشجویان دوره های پاره وقت می توانند در مدت زمان بیشتری به تحصیل می پردازند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد– میزان شهریه دوره پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد -ثبت نام دانشگاه آزاد و… با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن : ۰۲۱۷۰۷۰۲۰۱۳ پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

 

تفاوت شهریه دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

دوره های های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد هر دو در نوبت روزانه دانشگاه آزاد برگزار میشوند.

شهریه ی دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد یکی از مهم ترین مسائلی است که دانشجویان دانشگاه آزاد همواره به دنبال جواب این مساله بوده اند و مهم ترین سوال دانشجویان دانشگاه آزاد این بوده که آیا تفاوتی در شهریه ی دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد وجود دارد یا خیر؟ در جواب به این سوال باید بگوییم خیر. دانشگاه آزاد در مورد شهریه ی دوره های پاره وقت و تمام وقت خود تفاوتی قائل نشده و دانشجویان دوره های پاره وقت دانشگاه آزاد شهریه ای برابر با دانشجویان دوره های تمام وقت دانشگاه آزاد می پردازند.

برای اطلاعات بیشتر برای ورود به دانشگاه آزاد پیشنهاد می شود حتما مقالات زیر را مطالعه کنید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

شرایظ پذیرش پردیس خودگردان

چه دانشجویانی در دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد تحصیل می کنند؟

با شرایط دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد آشنا شدیم و متوجه شدیم که شهریه ی دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد به چه صورت است حالا باید بدانیم که دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد هر کدام مناسب کدام دسته از دانشجویانی است که در دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل خواهند شد.

دانشجویانی که شاغل می باشند و یا به هر دلیلی توانایی حضور تمام وقت در دانشگاه را ندارند میتوانند در دوره های پاره وقت دانشگاه آزاد تحصیل کنند و دانشجویانی که توانایی آن را دارند که به صورت تمام وقت در کلاس حضور داشته باشند باید در دوره ی تمام وقت دانشگاه آزاد شرکت کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد– میزان شهریه دوره پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد -ثبت نام دانشگاه آزاد و… با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن : ۰۲۱۷۰۷۰۲۰۱۳ پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

برای آگاهی ازدوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

برای شرایط دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

برای ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد بدون کنکور

برای ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون کنکور

و  هزاران سوال دیگر شما را پاسخ می دهیم.




تاریخ ارسال پست: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 14:58
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: